Tilaa
Jutut

Kippari-lehden jakelu viivästyy postilakon vuoksi – Tilaajat voivat lukea näköislehden näillä ohjeilla

Näköislehden löydät Kipparilehti.fi-sivuston ylänavigaation digilehti-kohdasta.

13.11.2019

TekstiKipparin toimitus

Marraskuun Kippari-lehti ilmestyy torstaina 14.11., mutta postilakon vuoksi sen jakelu tilaajille viivästyy. Lehden toimitus ja Otavamedia eivät voi asiaan valitettavasti vaikuttaa, mutta tilaajat voivat lukea lehden heti torstaista lähtien näköislehtenä Kipparin verkkosivujen kautta. Sitä varten tulee vain luoda Otavamedia-tili, mikäli sellaista ei ole vielä itselleen luonut.

Alta löytyy ohjeet sekä Otavamedia-tilin luomiseen että vastaukset moniin muihin Kipparin verkkosivuihin liittyviin kysymyksiin.

Rekisteröityminen ja kirjautuminen

Olen Kipparin tilaaja. Miten pääsen kirjautumaan digipalveluun?

Tarvitset henkilökohtaisen Otavamedia-tilin, jonka tunnuksilla pääset kirjautumaan palveluun. Mikäli et ole vielä rekisteröitynyt, voit tehdä sen osoitteessa: https://otavamedia.fi/rekisteroidy/. Huomioithan, että rekisteröityminen tulee tehdä niillä tiedoilla, joilla tilauskin on tehty. Muun muassa osoite tulee kirjoittaa täsmälleen samassa muodossa kuin tilauksessa.

Lukeaksesi sivuston maksullista sisältöä, tulee sinulla olla Kippari -lehden tai sen digipalvelun voimassaoleva tilaus. Lahjatilauksissa digipalvelun käyttöoikeus on aina lehden saajalla.

 

Minne minun pitää ottaa yhteyttä, jos minulla on ongelmia digipalvelun käytössä?

Olethan yhteydessä digiasiakaspalveluumme puhelimitse (09) 156 6227 tai sähköpostitse digi@otavamedia.fi. Digiasiakaspalvelu on auki arkisin kello 8-19.

Kipparin toimituksella ei ole pääsyä asiakastietoihin ja -tileihin, eli toimituksesta käsin digitilaukseen liittyviä ongelmia ei voida korjata.

 

Miten voin itse katsoa, onko Kipparin digitilaukseni voimassa?

Tämä tapahtuu menemällä tarkistamalla Otavamedia-tilisi tiedot, ja pääset kirjautumaan tietojesi katsomiseen osoitteessa https://otavamedia.fi/kirjaudu/. Syötettyäsi tunnuksesi voit tutkia omia tietojasi ja tilauksiasi.

 

Olen Kipparin tilaaja, mutta silti digitilaukseni ei näy olevan voimassa Otavamedia-tilini tietojen mukaan.

Tässä tapauksessa ongelma todennäköisesti selittyy sillä, että Otavamedia-tilillesi syöttämäsi tiedot eivät ole yhteneväisiä asiakasrekisterissämme olevien tietojen kanssa. Tällöin ongelman ratkaisemiseksi on syytä olla yhteydessä digiasiakaspalveluumme puhelimitse (09) 156 6227 tai sähköpostitse digi@otavamedia.fi. Digiasiakaspalvelu on auki arkisin klo 8-19.

Kipparin toimituksella ei ole pääsyä asiakastietoihin ja -tileihin, eli toimituksesta käsin digitilaukseen liittyviä ongelmia ei voida korjata.

 

Mistä löydän Kipparin näköislehdet?

Näköislehdet löydät ylänavigaation digilehti-kohdasta.

 

Miksi digiarkistossa ei ole kaikkia sisältöjä?

Lehtien digitoiminen vuosikymmenten ajalta on pitkä prosessi ja valitettavasti vielä kesken. Pyrimme täydentämään sisältöjä niin, että vielä jonain päivänä kaikkien lehtien kaikki sisällöt löytyvät myös digilehtiarkistosta.

Näköislehdet löydät ylänavigaation digilehti-kohdasta.

Lue myös nämä

X