Jutut
Uutiset
Jutut
Kirja-arvostelut
Hyötylinkit
Mainokset
Näköislehti
Testit
Nämä veneet on jo kokeiltu
Kokemuksia veneestäni
Moottoritestit
Teemat
Venenäyttelyt
Huolto ja oppaat
Ostajan opas 2022
Moottorikatsaus
Tapahtumakalenteri 2023
Satamat
Veneluiskat
Jakeluasemat
Septityhjennysasemat
Videot
Tilaa
Digilehti
Tilaa
Sivusto haku
Kirjaudu
Näköislehti
Hae sivustolta
Venenäyttelyt
Näyttelyt
Uiva 2023: Elegantti hybridi Sloveniasta – Greenline 40 Hybrid
Näyttelyt
Uiva 2023: Sähköveneuutuus Pietarsaaresta – Elvene Amber
Näyttelyt
Uiva 2023: Valkama sähköveneet Suomesta maailmanmarkkinoille
Näyttelyt
Uiva 2023: Silacraft 715 ”Mursu” – kompakti kuormajuhta
Näyttelyt
Uiva 2023: Megaluokan alumiinikatamaraani MAX 88
Näyttelyt
Uiva 2023: Arronet 23.5 SPT 2 ei pelkää kovaakaan keliä
Näyttelyt
Uiva 2023: Windy 34 Alizé – linjoiltaan klassista ajattomuutta
Näyttelyt
Uiva 2023: Hyttivene kalastuksen harrastajille – Aaltomarine A25
Näyttelyt
Uiva 2023: Silver SeaHawk CCX – Astetta tukevampaa hopeaa
Näyttelyt
Uiva 2023: Uivassa on ostajan markkinat
Näyttelyt
Naantalin venemessut 2023: Merellinen kauden avaus
Lataa lisää
Luetuimmat
Käytettyä ajamassa: Norppa 10 TK – Rauhalliseen matkantekooon
Hondalta ensimmäinen V8-moottori – Honda BF350
Käytettyä katsomassa: Marino 61 HT – Näppärä pikku tilaihme
Pikatesti: Nyt riittää pituutta – Aerot, 300 senttiä
Kysy Kipparilta: Perämoottori ylös vai alas?
X